På Ventevej har vi hilst sommeren velkommen og afdelingsbestyrelsen gav pølser, brød og sodavand. Vi ønskede, at naboerne fik hilst på hinanden, nye som gamle.
Da det faldt sammen med den årlige markvandring, overraskede vi Organisationsbestyrelsen med grill til dem også. De har i et par år “joket” om grillpølser, når de kom forbi, så i år tog formanden dem på ordet.
Det var så hyggeligt, og vi endte med at være 25 hardcore personer.
Succesen bliver fulgt op af yderligere grillaftener, når sommeren titter ordentlig frem.
Tak til alle for en hyggelig aften.
Tak til dem, der hjalp til både før, under og efter.
MVH
Kate Aastrup
Formand afd. 20